Blogarchief

vrijdag 28 september 2012

Chat

Soms wil je iemand niet direct voor het hoofd stoten, en denk je het op te kunnen lossen door iemand op een beleefde manier af te poeieren. Wat weer kan resulteren in  een bizar gesprek.


Chat

  • Hij:   'Hallo'
  • Zij:    'O, hallo'
  • Hij:    'Hoe oud ben je?'
  • Zij:    'Hoe oud zie ik er uit?'
  • Hij:    'Jong'
  • Zij:    'Jong?'
  • Hij:    'Maar hoe oud ben je?'
  • Zij:    'pfff, dik in de zestig'
  • Hij:    'Je lijkt veel jonger'
  • Zij:    'Ja hoor'
  • Hij:   'Ik schatte je een jaar of dertig'
  • Zij:    'Tuurlijk'
  • Hij:    'Nee, écht'
  • Zij:    'Oké'
  • Hij    'Heb je kinderen?'  
  • Zij:    'Hoezo, wil je ze adopteren?'
  • Hij:    'Hoeveel?' 
  • Zij:    'Veel!'
  • Hij:    'O, dus je bent vruchtbaar?!
  • Zij:    'Sorry?!
  • Hij:    'Dus je bent ervaren?'
  • Zij:    'Ervaren?... met wat... luiers, lolly's of Lego?'
  • Hij:    'Met mannen'
  • Zij:    'Gaap'
  • Hij:    'You look hot!'
  • Zij:    'Oh, gaan we over op Engels?'
  • Hij:    'Nou ja...'
  • Zij:    'What?'
  • Hij:    'Je ziet er lekker uit'
  • Zij:    'Lekker?'
  • Hij:    'Weet je wat het verschil is tussen een oudere vrouw en één van een jaar of 20,30?'
  • Zij:     'Geen idee, een jaar of 20, 30?'
  • Hij:    'Rijpheid!'
  • Zij:    'Rijpheid... alsof je het over een banaan hebt.'
  • Hij:    'Hé ja, een banaan.'
  • Zij:    'Sorry?'
  • Hij:    'Wat heb je aan?'
  • Zij:    'Hé, dat rijmt'
  • Hij:    'Maar wat heb je nu aan?'
  • Zij:    'Nu? waar moet ik beginnen?'
  • Hij:    'Van onderen!!!'
  • Zij:    'Heb je even?'
  • Hij:    'Jahaaa!!!'
  • Zij:    'Oké, geitenwollen sokken, mijn bruin geruite pantoffels, molton pyjama en daarover heen mijn warme badstof badjas. Oh, ik vergeet bijna mijn jagerwollen borstrok, want ik had het verrekte koud.
  • Hij:    'Ohhh"
  • Zij:    'Ohhh'
  • Hij:    'Borst... hot!'
  • Zij:    'Nee... Borst-ROK... Smeerpijp!'
  • Hij:    'Ohhhhhh'
  • Zij:    'Ohhhhhh?'
  • Hij:    'Pijp... hot!'
  • Zij:    'Nee... SMEERpijp... Smeerpijp!!'
  • Hij:    'Ohhh... jaaa ... ahhh!!!'
  • ..........
  • ..............
  • ..................
  • Zij:    'Hallo?'

(c) Ingrid Punt september 2012


Geen opmerkingen:

Een reactie posten