Blogarchief

maandag 14 november 2011

Ziek, zwak en misselijk...


september

Hallo?
- Goedemorgen, U spreekt met Mevrouw Pee van Personeelzaken.
- Goedemorgen mevrouw Pee.
- Ik lees hier net dat U zich vanmorgen ziek heeft gemeld?
- Ja, dat klopt mevrouw Pee, nog géén twee uur geleden.
- Een buikgriepje, klopt dat?
- Nou maakt U daar maar een flinke buikgriep van mevrouw Pee!
- En hoe is het nu?
- Ziek, zwak en misselijk, een flinke buikgriep hé ... mevrouw Pee.
- Wanneer denkt U, dat het over is?
- Uhhhh……'kramp'…Over 96 uur, 22 minuten en 45 seconden?
- 'Heftige kramp'… Of nee, maakt U daar maar 144 uur 46 minuten en 54 seconden van, 'kramp trekt weer weg'… maar met een béétje geluk over 48 uur 9 minuten en 20 seconden mevrouw Pee.
- (............)
- Het is namelijk al de tweede keer dat U zich ziek meld dit jaar.
- Dat lijkt me sterk mevrouw Pee ......
- Vorig jaar september had U óók al buikgriep, enig idee hoe dat kan?
- September... septemberrr... septemberrrr... Jahaa...... dan is de R in de maand, en als de R in de maand is krijg ik spontaan een flinke buikgriep mevrouw Pee.
- (............) goed, ik zal er een notitie van maken.
- Doet U dat mevrouw Pee.
- Beterschap!
- Dank U mevrouw Pee ...... U ook.



Ik heb nu flink de Pee in en voel spontaan weer een heftige kramp opkomen...

© Ingrid Punt 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten