Blogarchief

dinsdag 15 april 2014

Fai-retail ... 'Helder'



Helder


'Kan ik misschien even afrekenen?!' Vraagt ze tussen het telefoneren door.
'Die kassa is gesloten mevrouw' ik wijs naar het bordje voor haar op de balie.
'Als u klaar bent met uw telefoongesprek, kunt u hier bij mij afrekenen.
Haar aandacht ben ik halverwege mijn uitleg en stille hint al kwijt en deze  is alweer volledig op haar mobiel gericht.

Na een aantal minuten komt ze eindelijk tot de conclusie dat er nog steeds niet is afgerekend.
'Hallo.. Ik wil afrekenen hoor!'
'Tijdens het telefoneren gun ik u uw privacy mevrouw.'
Haar mond zakt open en haar blik wordt pissig.
'O ... dus als ik sta te bellen word ik niet geholpen?'


" Kijk, dat noem ik nog eens helder."

Ingrid Punt april 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten