Blogarchief

vrijdag 11 januari 2013

Buiten gebruik




Buiten gebruik

De verleiding  je te bellen is
soms moeilijk te weerstaan.
Een korte snelle babbel,
gewoon, vertellen hoe het gaat.

Jouw stem nog even horen,
‘k weet, dat zal echt nooit meer gaan.
Wie neem ik in de maling,
daar is niemand bij gebaat.

Het wordt een anticlimax
maar toch blijf ik het proberen,
jouw nummer een herinnering
die wil ik nog niet kwijt.

Wat ik ook doe, er is die drang
zo moeilijk te bezweren,
je wissen is me veel te cru,
gun me nog even tijd.

Soms geef ik er gewoon aan toe,
dan moet ik je echt bellen,
het voelt ook zó belangrijk,
blind loop ik weer in die fuik.

De juffrouw aan de andere kant
zal mij dan weer vertellen,
het nummer dat U heeft gebeld
is niet meer in gebruik.


© Copyright Ingrid Punt Januari 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten